Wednesday, January 27, 2010

Sillya lusta...


Na, mondhatom szép! Mint a címből is l átszik, teljesen ellustultam. ^^" Haza jövök, megtanulok és kész. Innentől kezdve csak zenét hallgatok és Katanagatari-t nézek. Bár még csak az első rész jött ki és a következőkhöz képest nem olyan mozgalmas, máris imádom. Na, de még annyi dolgom lenne! Írni a történetem tovább, a megnézett 2010-es animék részeiről írni, pótolni néhány animét, fordítani, de semmihez sincs kedvem. Ráadásul még semmit sem adtam Eenii-chan és Betti-chan, tesókáim szülinapjára és még ötletem sincs. (Gomen,Onee-chan lusta dög^^") de már van pár ötletem, hogy mit kapjanak. ^^ Holnap írom tovább a történetem és szerintem fel is fog kerülni még aznap, aztán hétvégén részelemzéseket pótolom és elkezdem az ajándékokat. Befejezésként a mostani állapotom: Ich bin total kaputt! xD

1 comments:

EeNii. said...

nekem nem kell semmi :P
már az is egy ajándék,h tesók vagyunk x3

Post a Comment