Saturday, January 23, 2010

Sillya elmélkedése és céljai


Ez egy kisebb elmélkedés tőlem. Ritkán szoktam ilyeneket írni, de most úgy éreztem muszáj írnom. Ma néztem meg az Avatar mozifilmet és egyszerűen magával ragadott a világa. Nekem is elkezdett mozogni a fantáziám. Én is szeretném a most készülő írásom, a Silver Moon világát nagyon jól kiépíteni. Kedden már megírtam a szereplők múltját és a történéseket. Kb. megvan 10 fejezetre való történet, csak ezt írásba kell foglalnom, ami már nehezebb. De reménykedek benne jól fog sikerülni, mivel ezzel a történetemmel foglalkozom a legtöbbet. Az a célom, hogy olyan világot alakítsak ki, mint a kedvenc könyveimben szoktak lenni. Összefüggő,kidolgozott és magába szippantja az olvasót. Én mindig is az ilyen könyveket szerettem. Persze mindig éreztem egy bizonyos késztetést, hogy folytatást olvashassak. És amikor visszaestem a hétköznapokba, sírhatnékom is volt. A fekete farkas az írásom főszereplőjének farkasalakjára emlékeztet. Csak annak zöld szeme van.

1 comments:

EeNii. said...

Sok sikert az írásodhoz,és remélem ha kész majd ki is adatod :D
Én egy fic-et írok most,de nem tudom miért én minden elgondolás nélkül ahogy jön,úgy írom 0.o

Post a Comment