Friday, November 13, 2009

Tomodachi 1.fejezet


Nem sok reménnyel kezdtem bele ebbe a mangába. Úgy gondoltam lesz benne négy fiatal, akik hülyéskednek együtt aztán majd megtalálják az igaz szerelmet stb... a szokásos.^^" De szerencsére tévedtem. Ez ennél sokkal jobb shoujo manga. :D Nos adott két lány Ai és Yamato. Yamato-t állandóan piszkálják, kiközösítik, de Ai összebarátkozik vele. De sajnos Yamatoék elköltöznek, de megígérik Aival, hogy újra találkoznak majd. Évekkel később Yamato épp 16 éves, amikor visszatér a városba és Ai középiskolájába kezd járni. Amikor az osztályban meglát egy fekete hajú és szemüveges lányt rögtön azt hiszi Ai(mivel kiskorában így nézett ki) és meg akarja ölelni. De amikor a mellette lévő lányra néz rájön rögtön, hogy ő Ai. Más lett a hajszíne és nem is hord szemüveget. Meg akarja őt ölelni, de ekkor a lány felrúgja Yamatot és ezt mondja: Ne érj hozzám! és ellóg az óráról. Ai találkozik egy Retsu nevű fiúval, aki a barátnőjének hívja a lányt, de nem úgy tűnik, hogy igaz lenne. Másnap Yamato még mindig próbálkozik Aival barátkozni, de nem sikerül. Sőt rá kell döbbenie nem olyan jó osztály ez. Néhány lány beszól neki: Miért nem barátkozol Mizutani-val? rögtön látszik a lányt kiközösítik és a lány ezt kiabálja: Én jól vagyok egyedül is! és kiszalad. Yamato a régi önmagára ismer rá és kimegy. Sírva fakad és kezdi feladni, hogy újra barátnők lehessenek Aival. Ekkor egy titokzatos fiúval találkozik, aki lelket önt belé és ennek hála ismét újult erővel vág neki. Kap egy sms-t Aitól, hogy szeretne vele találkozni. De az osztályban Retsu és barátai várják. Yamatoról kiderül nem hagyja magát és jól ellátja a bajukat és ekkor Ai a szemébe mondja, hogy ő küldte rá azokat a fiúkat. Yamato ezt nem fogadja el és ezt mondja: Ez alkalommal én foglak megmenteni Ai!
Tehát kellemes csalódás volt nekem ez a manga. Az összes shoujo fannak csak ajánlani tudom.

0 comments:

Post a Comment