Friday, November 13, 2009

Kimi Ni Todoke 6.rész


Nemrég néztem meg a Kimi Ni Todoke 6.részét. Nagyon élveztem. :D Az egyik legjobb shoujo mangából készítik és szerencsére teljesen mangahű. Bár sajnos magyar felirat csak az első két részhez van és kénytelen vagyok angol felirattal nézni. :S Röviden a mai részben Sawako megszerezte első barátnőit és sikeresen ki is állt mellettük és szerencsére a pletyka ügy is megoldódott. Bár sajnos Sawako és Shouta kapcsolata ebben a részben nem haladt semmit. Na de nem is igazán baj. Emellett már a 3.résztől feltűnt egy új szereplő, aki a mostani rész végén is szerepelt. Kezdetben nagyon utáltam, de később megszerettem őt is. :D És aminek a legjobban örülök az animáció,zene és szinkronhangok hozzák az egész manga hangulatát. :D

0 comments:

Post a Comment