Tuesday, November 17, 2009

Darker Than Black



Elkezdtem még hétvégén egy animét, aminek a címe Darker Than Black. Sokan mondták nagyon jó és a híres Bones munkája is. Mégse reméltem tőle sokat. Szerencsére tévedtem és nagy kedvencem lett. :D Ha végig néztem az animét részenkénti elemzést fogok hozzá készíteni. Na meg persze a Kimi Ni Todoke-hoz és a Fullmetal Alchemist Brotherhood-hoz is. És azt hiszem fel fogom ide pakolgatni írásaimat is. Bár még kezdők de előbb utóbb publikálni kell őket, hogy fejlődhessek. xD
Röviden a Darkner Than Black alaptörténete: Évekkel ezelőtt a világ legtöbb részén felhúzódtak ismeretlen fekete falak, amik ezzel elválasztottak egymástól országrészeket. Ez a része még nem annyira érdekes, de a falak felhúzásával egy időben feltűntek különleges képességű emberek. De kik is ők? Egyszerű emberek voltak viszont a falak miatt különleges képességeket kaptak. Pl. elektromosság irányítása, időjárás irányítása, testcsere, teleportáció stb... Az erő használatáért viszont kell egy fizetség. Pl. alkoholivás, cigizés, sok étel. Emiatt kapták az egyezkedő nevet. Amire az alcím is utal.(Kuro No Keiyakusha= Fekete egyezkedők) Az emberek csak árulóként és gyilkosokként ismerik őket. Legtöbb ember tárgyként kezeli őket, vagy félnek tőlük és kerülik. Az anime bemutatja, hogy legkülönfélébb egyezkedők vannak és mindenkit más cél vezérel. Miért lettek olyan, amilyenek és miért kellett legtöbbnek gyilkolás mellett döntenie. Emellett a kapu titkáról is árulkodik itt-ott az anime és reméljük a végére ki is derül. Tehát szerintem ez egy elgondolkodtató anime. Az emberek jó és rossz oldaláról szól. Főként a rosszról és arról nem mindig az, aminek látszik. És sokszor az emberrel olyan történik, amit sose várt volna.
Itt az Op kedvcsinálónak. :D
http://www.youtube.com/watch?v=o7lAFH1VApc

1 comments:

EeNii. said...

Sztem ma Naruto helyett ezt kezdem el xD *gyorsan kedvet váltott*

Post a Comment