Thursday, November 12, 2009

Fullmetal Alchemist Brotherhood 31.rész


Gondolom sokan ismerik a Fullmetal Alchemist nevet. Az egyik kedvenc mangám. :D Az első sorozatot azután néztem, hogy a mangának az 50.fejezete körül jártam. Sajnos a manga után nagy csalódás volt az első szezon. Persze az se volt rossz. Szerintem az is egy jó anime csak a mangához viszonyítva kevés volt nekem. Nagyon örültem, amikor 2009. áprilisban elkezdték a sorozat manga szerinti változatát. Bár az elején még nagy volt néhány újítás hozzá adva de amikor 15.részhez értünk mangahű lett teljesen. Nos és most már a 31.résznél jár. A 29.rész óta nekem kicsit furcsább az animálása de a 32.résztől visszatérnek a megszokotthoz. :D Ez a rész nem volt igazán pörgős. Inkább ilyen beszédes rész volt, de az ilyeneket is szeretem. Röviden a rész tartalma(SPOILER): Ed és Al eldöntötték, hogy Mayt megkeresik és kifaggatják a Rentanjutsuról, mert az segíthet nekik. Roy pedig folytatja életét, de közben nem mondott le arról, hogy a Führert megállítsa és megkeresse barátja gyilkosát. Emellett Edtől kérte volna vissza a kölcsönadott pénzt, de Ed kijelentette addig nem adja vissza, amíg Roy nem lesz a Führer. Így lett a rész címe 520 Cenz-es ígéret. Lan Fan elment a nagyapjával , hogy a hiányzó karja helyére automailt szerelhessenek. Scar pedig Dr. Marcoh-ot megbüntette tettéért.

0 comments:

Post a Comment