Friday, October 1, 2010

Nehézségek

A héten sok nehézségbe ütköztem és nem úgy szálltam szembe velük, mint Edék a képen, hanem kínt szenvedve. Ezen a héten kezdtem el megint a sulit, mivel múlt héten beteg voltam. Elég sok pótolni való volt és dogákat is kellett írnom. Nem egy nap volt, hogy nem is gépeztem, mert sokáig tanultam. Szerdán délután ötkor a szülők és az igazgatóság előtt felléptünk és németül elmeséltük a müncheni utazásunk. Nagyon izgultam, ezért remegő lábakkal álltam ki, de szerencsére nem rontottam el. Ezen a héten volt 93 éves a sulink ezért egész nap ünnepeltünk. Sportnap és csacsiavató volt ezen az ünnepen és sok érdekes program volt. Bár a csacsiavató a végére unalmas lett, mert jó hosszú volt. Ma volt egy kis műsor a zene világnapja alkalmából, amiben osztálytársaim is felléptek. Gyönyörű számokat gyönyörűen énekeltek. Ma sikerült egy jónak tűnő könyvet beszereznem. Melissa Marr-tól a Veszélyes játékot. A tündérvilág könyvsorozat első kötetét. Jót is, rosszat is hallottam róla, tehát kíváncsi leszek. A blog kapott ma egy kis új design-et, ahogy a fanfices blogom is. A harmadik blogom is próbálom majd kikupálni és valami jó kis cikket felrakni rá. Addig is: Sayonara! :D

1 comments:

Mori said...

Nagyon kawaii az új dizid. :3 Biztos ügyes voltál az ünnepségen. :D Gratula! :D

Post a Comment