Friday, October 22, 2010

KészXD


A hetem átlagosnak indult. Aztán szerdán valami továbbképzés miatt rövidített órák voltak. Örültem is. Szokás szerint volt a heti 2 matek, informatika és német nem volt kivételesen. Ma pedig mozi volt október 23. alkalmából. Tök gyorsan elment a nap. Sokat hülyéskedtünk Lillával, Fruzsival és Andival szokás szerint. XD De rettentő fáradt vagyok és nem tudok mit kezdeni magammal. XD Múlt héten megnéztem az Avatar - Az utolsó léghajlító című filmet és azóta is a hatása alatt vagyok. Egyszerűen imádom. Rég volt olyan film, amit imádtam. Főleg amerikai. De egyszerűen nem lehet nem szeretni. A látványvilága lenyűgözött. Bár kicsit gyors volt a sorozathoz képest, de szerintem ez nem nagy baj. Mellesleg ennek hatására kezdtem el nézni a sorozatot, mivel csak a 3. könyvből láttam pár részt. ^^" Matekból a két ötös és egy négyes mellé most kaptam egy egyest, mivel tanárnő olyanból íratott, amit nem is nagyon vettünk. Sőt volt, amit nem is. :S De nem baj. Már azért is négyes leszek év végén, hogy kicsesszek vele. XD

0 comments:

Post a Comment