Friday, October 8, 2010

Sillya fáradt, de boldog

A mostani hangulatomat ez jellemzi. Bár az ehét kész kínszenvedés volt. Minden nap majdnem 3-4 dogánk volt. Folyton tanulni kellett és elkezdődtek az előkészítők. 2 napig be se tudtam a gépet kapcsolni, aztán pedig még este 8-kor tanulás után kicsit gépeztem. Eldöntöttem még múlt héten, hogy rendesen, nem felületesen fogok tanulni és ezt ehéten be is tartottam. És ennek nagyon örülök. Meg is látszott az eredménye. Földrajzból és matekból kaptam 1-1 ötöst. A jegyeim majdnem csak ötösből állnak. És szeretném így folytatni, mégha kevesebb időm is lesz animézni. Emellett elkezdődtek az új animék és igen feldobtak. Rengeteg remek alkotással lehet találkozni. A Bakuman és Otome Youkai Zakuro máris kedvencek. Bár a Shinrei Tantei Yakumo-t még nem láttam, de mangáját olvastam és azt imádom. Szerintem ez is kedvenc lesz. A Super Robot Wars OG: The Inspector átlagos mecha, de az op naon tetszik és van 1-2 dolog, amire kíváncsi vagyok így tovább folytatom. A többihez nem jött ki még felirat. Azokat utána eldöntöm. Emellett megint rájöttem furcsaságaimra. Nem elég hogy őrült anime/manga páros mániákus vagyok, de még 1-2 animében több verzióját is szeretem. Pl. Hakuouki-ba nem csak Hijikata X Chizuru párost, de szeretem a Okita x Chizuru és Saito x Chizuru párost is. Bár sztem az utóbbi kettő inkább bátyóféle. Vagy pl. a Gundam 00-ba most már nem csak a Setsuna x Marina párost, de a Setsuna x Feldt párost is imádom. Most már nem tudnék dönteni. Na jó... A Setsuna x Marina párost még mindig jobban szeretem. XD Ezek mellett pedig hosszú elmélkedést folytattam a konfliktusokról(hála a töri órának) amit később le is vezetek. De így is eleget dumáltam már. XD

2 comments:

Mori said...

Gratula az ötöseidhez. :D Azok a párosítások... *___*

EeNii. said...

Gratula az ötösökhöz,és csak így tovább :D

Post a Comment