Thursday, September 23, 2010

Beteg

Itt az ősz. Szokás szerint az őszt betegséggel indítom. Egész héten itthon vagyok. De még mindig pocsékul érzem magam. Köhögök, folyik az orrom és nem bírok enni. Legalább fogyózok.XD Elméletileg már hétfőn megyek.Már látom lelki szemeim előtt, hogy mennyi tananyagról lemaradtam. És mennyi doga lesz jövő héten. :S Ezen a héten alig írtunk és süt a nap. Naná, hogy ez is csak akkor lehet, amikor ÉN beteg vagyok... Na nem is izgatom tovább magam. Annyi vigasztal, hogy egy egyfejezetes rövid történetet kitaláltam és remélhetőleg hétvégén fel is tudom rakni. Valamint anime/manga cikkek írásába is nemsokára belekezdek a másik blogomon. Azt hiszem ennyi lenne. XD Egy kis panaszkodás jólesett itt a blogon. XD

3 comments:

EeNii. said...

Jobbulást~! :3

Mori said...

Jobbulást!

Anonymous said...

Jobbulást.

Post a Comment