Saturday, September 11, 2010

Megint iskola...


Hát igen... mint a képem is mutatja megint iskola. És kb én is olyan állapotban szoktam lenni, mint Rikuo a képen. Sose bírok rendesen felkelni. Nem szoktam még mindig hozzá a korán keléshez. Ráadásul elég vacak órarendet kaptunk. (általában 7 órám van) Ráadásul nemsokára elkezdődik heti 2 matek különóra, német előkészítő, infó előkészítő. És még tanulni is kell. Nem tudom hogy fogom bírni. Majd meglátom. XD De nagyon nehezen rázódom vissza. Egyik nap olyan fáradt voltam, hogy majdnem sírtam. Ráadásul már most volt egy csomó felelés, doga ezért nem is nagyon kapcsoltam be a gépet a héten. Csak hétfőn kapcsoltam be. Akkor találtam egy Gundam 00 one-shot-ot, amibe a második szezon és a movie között egy békés időszakot mutat be. Szerencsére került bele kis romantika, aminek főképp örültem. Pénteken meg békát boncoltunk biológia órán. Vagyis a tanár boncolt nekünk. Ott ölte meg a békát és annyira sajnáltam, hogy bőgtem egy csomót. Szerencsére csak barátnőm vette észre. Elég könnyen elbőgöm magam. Főleg az ilyen dolgokon. Vasárnap búcsú lesz nálunk. Remélem jó idő lesz és a későbbiekben is. Utálom az esőt. Nem rég rendeltem két német mangát és remélem hamar megjön.^^ Alig várom az őszi szünetet, mert sulinak hála csak kevés időm van animézni.(az is hétvége) Na meg a sok doga se dob fel. Abba is hagyom a panaszkodát.XD

0 comments:

Post a Comment