Friday, September 17, 2010

Sillya jó és rossz pillanatai

Hát igen... a hetem olyan vegyes volt. Hét eleje olyan semmilyen volt. Hét közepe, azaz szerda szörnyű volt. 2 doga, 2 felelés+sok óra. Na ez betette nálam a zárlatot. Az sem sokat segített, hogy az ECDL bizonyítványom és mangám elkeverték postán. Szerdán szerencsére azért megjött a manga és semmit se kellett úgy igazából tanulni.Tanulmányoztam a Full Moon wo Sagashite és Card Captor Sakura mangát. Bár kiderült azért volt olyan olcsó, mert használt. De nem igazán tud zavarni. XD De az ECDL bizonyítványom még nincs meg. Jövő héten akarunk a suliba érdeklődni. Csütörtök olyan semmilyen volt. Ma pedig marhára fáj a torkom és remélem nem dőlök ki jövő héten. De a hétvégém biztos jó lesz. Végre megjelenik a Gundam 00 movie. Persze, hogy netre mikor kerül fel(lehet akár több hónap) az kérdés, de már nagyon várom. Remélem legalább 1-2 képet felcsempésznek.XD És úgy irigylem a japánokat!!! Ha beülnek a moziba olyan extra ajándékokat kapnak... pl. 4 napon karakterkártyák(sztem én 4x el is mennék ha ott élnékXD) ha vesznek menüt Gundam 00-os poharat kapnak. Na meg a jegy ilyen nyakba akasztható kis kártya, mint az ellenőröknél. Ez olyan menő!!! *.* Na meg a Camp Rock 2-tőt is szombaton adják. Nem vagyok nagy fanja az ilyeneknek, de ez tetszik valamiért. Na meg nekem az a hét fénypontja ha animézhetek és nézhetem az X faktort. XD

2 comments:

Mori said...

Egyszer eljutunk Japánba, megyünk moziba, még akkor is, ha nem értjük, hogy mit mondanak a filmben. O.O

Anonymous said...

Remélem már nem fáj a torkod.

Post a Comment