Saturday, May 1, 2010

Sillya nem itt

Most elég fáradt vagyok. Semmi energiám. Sikerült az utolsó ECDL vizsgám, ami kedden volt és most már megvan az ECDL bizonyítványom. Ennek nagyon örülök. Pénteken volt a ballagás. Délelőtt mi díszítettünk és a béna kézügyességem ellenére egész jól feldíszítettem a táblát.XD Ma az egyik unokatestvéremnél voltam, de nem igazán szeretem őt. Hogy miért? Az elég hosszú lenne. A legnagyobb gond, hogy mostanában úgy érzem magam, mintha nem is önmagam lennék. Egyre többet bámulok ki az ablakon és mélázok el. Az osztálytársaim imádom, de egyre többször nem vágyom a társaságukra. Hogy miért? Azt nem tudom. Nem vesztünk össze és nagyon rendesek, de magányosságra vágyom. A legtöbb ember mindig körülveszi más emberekkel magát, de én most magányosságra vágyom. Úgy érzem magam, mint egy másik világba. Úgy érzem én nem tartozom ide. Ez az érzés megijeszt. Sokszor azt gondolom nem vagyok normális. Ami lehet is tényleg úgy van. Jövő héten hétfőn érettségi szünet, de fogorvoshoz kell mennem. Kedden és szerdán délután lesz tanítás. Azért nem adták ki azt szünetnek, mert volt ez a verseny és akkor két napig nem mentünk be. Nem tudom, hogy fogom kibírni.

2 comments:

EeNii. said...

OMG! Tényleg testvérek vagyunk,mert néha én is detto ugyan ezt érzem. Csak én társaságban zárkózom el a kis világomba. És mostnaában,mintha egyre jobban kerülném őket,mert direkt lemaradok,hogy egyedül mehessek meg minden. De attól szeretem őket,csak valahogy nekem is kell most ez a magány 0.o
És sok sikert a túléléshez T_T
Jahm....Meg grat a jogsidhoz xD

Mori said...

Ne már! Azt hittem, hogy csak én vagyok így ezzel mostanában. Bámulok ki az ablakon és gondolok... semmire(?)... Meg leülnek a többiek az egyik padra, én meg egyel arrébb ülök... és megint csak bámulok ki az ablakon. xD
És... Nem vagy normális, félkegyelmű, őrül! De ezek a legjobbak. :3 (Vagy valami ilyesmi volt... O.o)
Gratulálok az ECDL bizihez! :D

Post a Comment