Saturday, May 29, 2010

Panaszáradat


Bár tudom a mostani kép és amiről írni fogok egyáltalán nem passzol össze, de nem baj. XD Nagyon tetszett ez a kép, azért pakoltam be. Bár a hét eleje jól kezdődött. Kiengedték nénjémet a kórházból. :D Bár 1 hónapig táppénzen van, de az a lényeg, hogy már jobban van. A madaram is kezd már élénkebb lenni és jobban van. De ki vagyok bukva... Rengeteget kell tanulnom a vizsgára és úgy érzem lehetetlen számomra, hogy ötösre megcsináljam. Pedig akkor ötös lennék év végén is. De ez egyszerűen lehetetlen. Én ehhez hülye vagyok. ^^" Csütörtökön négyes lett a matekom és ennek nagyon örültem. Mégse vagyok reménytelen annyira. XD Ma akartam menni barátnőmhöz, de már megint esik ez a nyomorult eső. Úgy utálom az esőt!!!! Ilyenkor mindig álmos és depis vagyok. Pénteken volt az osztálykirándulás. Kicsit sajnáltam, hogy nem mentem, de a Kalandpark nem az én világom. ^^" De délután jót hülyéskedtünk unokatesómmal, Nórival.^^ Jövő hét borzalmas lesz. Akkor lesz a könyvhét és szeretnék megvenni 3 könyvet, de most spórolnom kell a müncheni és balatoni útra. Ez felér egy állatkínzással. XD ^^" Még az Twilight saga utolsó kötetét később veszem meg abba nem halok bele, na de a másik kettő... Azt hiszem ehhez jó nagy lelkierő kell. Jövő héten szerdán lesz a 2x45 perces írásbeli vizsgám és csütörtökön 0. és 1. órában lesznek a szituációk, 6. és 7. órában pedig húzok egy témát és arról kell dumálnom. Ezt mind németül. Hát ez király lesz. ^^" Na jó, már nem is panaszkodom tovább. Azt hiszem ennyi elég volt mára.^^"

4 comments:

EeNii. said...

nagyonnagyonnagyon sok suerencsét a vizsgákhoz,és te meg tudod csinálni! Képes vagy rá,mert tudom :D
Higyj magadban,aki benned hisz!Higyj magadban,akiben én hiszek! x3

Mori said...

Ezt jól megaszontad. O.o De a lényeget kifejtetted! :D Te vagy Te, és mivel Te vagy Lilla, neked menni fog! :D

Anonymous said...

Biztos sikerülni fog a vizsga, aztán jöhet a pihenés, olvasás.

Ma megjelent Kenyon új könyve, remélem holnap sikerül megvennem, nem bírnék hétfőig várni.

Unknown said...

Szia! Bocsi, hogy ide írok,(nem látok csetet) de mivel te is tagja vagy a Vampire Knight klubbomnak, ezért szeretnék szólni, hogy új tag képek vannak fent! Így mostmár te is kitehetsz egyet az oldaladra! A képeket elérheted a klub menüben!
www.vanpaianaito.gportal.hu
Chid-chan <3

Post a Comment