Friday, May 14, 2010

Tired


Eléggé fáradtnak érzem magam. Jó lenne, ha olyan lehetnék, mint a képen látható személy csak természetesen lányban.XD Most lendültek be igazán a tanárok évvége miatt és alig várom már, hogy nyár legyen. Utálom, amikor doga doga hátán van. Most már tuti, hogy június végén megyünk a németesekkel Münchenbe.^^ Kis csapat ugyan, de szerintem elleszünk. Bár 1 hét külföldön egyenlőre ijesztő nekem. ^^" Elég sűrű lesz a nyár eleje és nem fogok unatkozni. Egész héten rossz kedvem volt, mert sok dolgom volt, sokat kellett tanulni és állandóan csak esett,esett és esett. Utálom az eső!!! Olyan lehangoló. El is tűnik ilyenkor az életkedvem.^^" Most hétvégén megint tanulni fogok, de pihenni is akarok. Na meg persze új dizit csinálni erre a blogra. Ez a mostani rémes lett. Csak eddig nem igazán volt időm. Szerintem még szombaton is le fogom ide írni a hülyeségeimet. Egyenlőre ennyi.XD

1 comments:

EeNii. said...

Nem az lenne a jó,h ha úgy néznél ki,csak lányba,mert én imádlak,és sztem nagyon szép vagy x3 Tündér bogaram :D
Na szóval! Az lenne jó,ha a képen lévő bishicske egyszer csak megjelenne a társaival élőben,és bombáznának minket a bájaikkal :D

Post a Comment