Friday, April 23, 2010

Sillya kipihenve és harcra készen

A mostani hetem pihentető volt. Bár hét elején dogákat írtam. De most több napos Pénzügyi verseny volt a Fáyban és emiatt szerdán az első négy óránk volt csak megtartva. Csütörtök és péntek pedig egyáltalán nem volt suli. Tehát pihentem,olvastam, tanultam egy kicsit. XD Most még hétvégén tölteni tervezem magam, mivel nemsokára május és ilyenkor lendülnek be a tanárok dogaírás terén. Az évvégére még fel kell magam 1-2 dologból ötösre húzni. Már csak az önbecsülés miatt is.XD Ma megírtam a Silver Moon második fejezetét. Már jó messzire el van tervezve csak a leírás nem úgy halad, ahogy tervezem. XD Most már viszont rá akarok térni a heti egy fejezetre. Tehát, most már harcra készen állok és szembenézek a gonosz dolgozatokkal. Na persze azért nem pattanok be Gundamba, mint a képen látható helyes bishounenek. *olvadozik* Na, de most komolyan?! Nem helyesek? Főleg Setsuna * fangirl mode on*Jól van. Azt hiszem leállítom magam és nem fárasztom a népet a Gundam mániámmal.XD *fangirl mode off*
Megjegyzés: Aki olvasta ezt remélem nem kapott idegbajt tőlem. XD

1 comments:

EeNii. said...

Tőled nem lehet ideg bajt kapni,Nee-chaaaan~ :P
És ez a hét úgylátszik tök jó volt x3
Nekem is elmaradt egy csomó órám,és minden olyan laza volt :)

Post a Comment