Tuesday, August 14, 2012

Kihívás 2-5.nap

Mivel nem voltam itthon és net közelbe sem, ezért eléggé lemaradtam a kihívásban. Most pótlom ezt a lemaradást. :D

Kuroko no Basket

2.Do you read the manga or watch the anime? Or both? (Olvasod a mangát vagy nézed az animét ? Vagy mindkettő?)
Csak az animét nézem, mert az anime megjelenéséig a mangáról nem is hallottam. De tervezem elkezdeni a mangát is, mivel az anime valószínűleg nem jut el odáig, ahol a manga tart. De addig is kivárom az animét, mert nem akarom lelőni a poénokat. XD
3. Which is/are your favourite match(es)? [Including the manga](Melyik a kedvenc meccsed/meccseid [beleértve a mangát])
Hát mivel a mangát nem olvasom csak az animét tudom mondani. A kedvencem a Seirin vs. Shoutoku, de tetszett a gyakorló meccs is, amit Kise sulija ellen játszottak. :)
4. Which is/are your favourite scene(s) in the anime? (Melyik a kedvenc jeleneted/jeleneteid az animében?)
Huh... van egy pár. XD Az nagyon szeretem, amikor Kuroko passzol. Olyan menő olyankor *.* Kagami ugrásait is nagyon bírom. Szóval, amikor Kagami vagy Kuroko megjelenik már kedvenc jelenetem. XD De tetszett amikor Midorima a pálya végéről zsákolt vagy amikor Aomine játszott Kurokoék ellen meccset. Bár a részt nem szerettem, mert eléggé lealázták a Seirin-t, de Aomine tud játszani. :D
5. Which is/are your least favourite scene(s) in the anime?(Melyik az a jelenet/jelenetek, amit nem szerettél az animében? megjegy.: bocsi ezt nem tudtam máshogy fordítani mert a szó szerinti fordítás béna lett volna. de a lényege ez XD)
Nos az a jelenet, amelyikben Kurokoék kikaptak Aomine ellen. Olyan rossz volt nézni, hogy próbálkoztak, próbálkoztak, de csak nőtt a pontszám különbség és kikaptak. :S

One Piece

2. Favourite flashback scene(Kedvenc visszaemlékezés jeleneted)
Nami múltjában, amikor Bellmere-vel éltek. Azok a jelenetek aranyosak. De tetszett Zoro múltja is, amikor kardforgatónak tanult.
3. Favourite villain/ess(Kedvenc gonosz karaktered/karaktereid)
Hm... a gonoszokkal annyira nem szoktam szimpatizálni. XD De Crocodile egész jó karakter volt. Bár nem kedvencem, de még ő volt az egyik legjobb gonosz karakter.Illetve akit nagyon bírtam és megszerettem a Kaku volt a CP9-ből. Nem tudom miért, de ő nagyon a szívemhez nőtt.
4. Favourite arc and why (kedvenc arc és miért?)
Hm... Sok jó ARC volt, de talán a kedvenceim az Arlong Arc. Nami nagyon nagy kedvencem azért is, bár az ő múltja volt az egyik legszomorúbb(bár Robin-é durvább) És szerintem akkor volt legelőször, amikor azt éreztem, hogy Luffy-ék egy nagyon összetartó banda. Meg az volt az első komolyabb része az One Piece-nek. Szerintem. XD De szerettem az Égi sziget ARC-ot is, mert az meg annyira eredetin volt kitalálva. A sziget, az azon élő emberek, a társadalom, az alapsztori, a gonoszok és a harcok. Mind tökéletes volt. *.*
5.Favourite island(Kedvenc sziget)
Ide szintén az Égi szigetet mondanám, de a Little Garden sziget is nagyon tetszett.

Fairy Tail

2. What is/are your least favorite FAIRY TAIL character/characters? (Ki az/kik azok a Fairy Tail karakterek, akiket nem igazán szeretsz?)
Hm... Mágia Tanács tagjait mondanám. Bár ők nem is igazán szereplők, de nagyon idegesítenek. Okoskodnak és azt hiszik ők a legjobbak, közben mindig minden húzós helyzetet a Fairy Tail vagy más céhek oldanak meg. De ha konkrét szereplőt kéne mondanom, akkor az Purehito, a Fairy Tail második mestere. Akkor Ichiya a Blue Pegasus céhmestere is halálra idegesít. Bár sok vicces jelenetet csinál/okoz, de akárhányszor meglátom besírok. XD
3. What is/are your least favorite FAIRY TAIL guild member/members? (Ki az/kik azok a Fairy Tail céh tag, akit nem igazán szeretsz?)
Ide Freed-et mondanám. Mert nagyon Laxus mániás+BL szaga van a fiúnak. XD Bár az elején bírtam, de most... olyan semmilyen. XD
4. What is/are your favorite celestial spirit/spirits? (Ki/kik a kedvenc Csillagszellemeid?)
Loki!!!!(Leo) Egyszerűen imádom! :D Erős és jól néz ki. És sokszor nevetek a nőcsábász jellemén. Plusz sokat segített már Lucy-nak. :D De szeretem még Virgo-t is a komikus jelleme miatt és Aires-t, mert rózsaszín és bolyhos és ő is poénforrás. XD Bár majdnem mindegyik csillagszellem az. XD
5.What is your favorite FAIRY TAIL episode?(Melyik a kedvenc Fairy Tail részed?)
Mind... Erre nem válaszolok, mert pár filler részen kívül mindet imádom. :D Fairy Tail forever! *.*

0 comments:

Post a Comment