Friday, August 3, 2012

Chouyaku Hyakuninisshu: Uta Koi 3. rész

Ezt is a napokban néztem, de nem volt időm/kedvem eddig blogolni erről, de most már van kedv. Bár idő még mindig kevés. XD

Ebben a részben Munesada és Yoshiko történetével ismerkedhetünk meg. Yoshiko egy igen érdekes próba elé állítja kérőit: 100 éjszakán keresztül kell neki udvarolniuk és aki ezt teljesíti, azt elfogadja férjéül. Emiatt sokan önteltnek gondolják és a férfiak hamar feladják. Egy csoport férfi Munesada-t bíztatja, hogy próbálja meg az ő kedvükért. Bár Munesada vonakodik, de amikor megtudja, hogy Yoshiko kezére a császár is pályázik megpróbálja. Mint az később kiderül Yoshiko és Munesada nem idegenek, hanem úgy nevelkedtek, mint a testvérek. Munesada beleszeretett Yoshiko-ba már régebben és úgy döntött nem engedi, hogy a császáré legyen. Ez a történet nagyon tetszett főként Yoshiko karaktere miatt. Ő a modern nőket képviseli: nem hajlandó csak a háztartásnak élni, hanem szeretne tanulni, megtudni miben tehetséges. Emiatt sokat veszekednek és a lány egyre hajthatatlanabb. És a próbatétel miatt is megszerettem, hisz nem fogad el akármilyen férfit, hanem ha már kötelessége érdekházasságot kötni, akkor olyanhoz akar menni, aki megérdemli. Kis negatívum, hogy eléggé bizonytalan voltam, hogy ők most vértestvérek vagy nem(az jött le nekem, hogy nem) és, hogy a vége nem lett happy end. Ennek ellenére ezt a kis történetet is szerettem. :D Bár az előző két epizód kis története tetszett a legjobban. :D

0 comments:

Post a Comment