Monday, July 30, 2012

Fairy Tail 138-139. rész

Egy kis magyarázás előtte: Úgy döntöttem minden animét, amit nézek kommentálni fogok. Most épp ezt néztem ezért ezt kommentálom. A mostani történetrészt csak úgy hívják a fanok: Csillagos ég kulcsa Arc. Én elég vegyes érzelmekkel vagyok eziránt. Vannak részek, amiket imádtam, vannak részek, amik elmentek, voltak amit végig szenvedtem.

Fairy Tail 138. rész

Ez a rész nagyon vegyes volt. A legnagyobb része arról szólt, hogy Lucy, Natsu tartotta a szent szöveget és Byro püffölte Natsu-t és ő is tartotta a szent szöveget. Ami nagyon bántotta a szemem, az az, hogy kiderült az óradarabok összegyűjtésével elszabadul a káosz. Lucy-t ezt nem érdekli és továbbra is össze akarja gyűjteni, mert az apja hagyatéka. Imádom Lucy karakterét, de itt a fillerben eléggé lebutították. Szerintem normál esetben Lucy ezután már nem is akarná összegyűjteni, de itt... És honnan tudja, hogy az apja azt akarta, hogy gyűjtse össze? Hisz csak az óra alkatrészét küldte el neki, de semmi mást nem írt/mondott ezzel kapcsolatban...Erza karaktere szintén össze lett zúzva. Amióta a filler részek mennek ő azzal baromkodik, hogy nem tud piknikezni és elveri azokat akik miatt nem tud. Bár vannak jó jelenetei itt is(hisz Erzáról van szó :D) de kicsit erőltetett már a piknikmánia. Meg amikor a Rezgő fenekű bandával hülyéskedik... most meg a Rezgő hájú bandával csapott össze. XD OMG XD mi jöhet még. XD Az anime harmadik része a Mirajane vs. Földvilági Hughes összecsapása volt. Elég egyszerű és gyors összecsapás volt, de ez tetszett. Mirajane új alakja nagyon király. :D Aztán megint gyűlnek a rejtélyek és a rész végén még kicsit püffölik Natsu-t. XD

Fairy Tail 139. rész

Ez a rész csalódás volt. A többiek tartanak vissza az óra alkatrészekkel és a részben nagyrészt Natsu püffölése van és további próbálkozások Byro ellen. Ami viszont nagyon tetszett az Happy beszéde volt. Olyan kicsi, mégis bátor: odament Byro elé és megmondta a frankót. Nekem nagyon tetszett amiket mondott, mert tökéletesen jellemezte a céhüket. És neki köszönhető, hogy az ellenfelek közül 2 ember az oldalukra állt. De Byro továbbra is hajthatatlan. A rész végére a többiek is befutnak, de még az együttes támadás sem hatásos Byro mágia semlegesítő mágiája ellen.(Ez de furin hangzott XD) És a rész legvégén megjelenik az Oracion Seis. Már nagyon várom mit hoznak ki ebből. :D Bár kicsit félek, de reménykedem, hogy most már felpörögnek a harcok/események. :D

0 comments:

Post a Comment