Monday, July 30, 2012

Fairy Tail párosok

Na most Fairy Tail mániában szenvedek. Vagy mondjam úgy, hogy megint? XD Na mind1. De mostanság sok Fairy Tail-es agymenést fogok írni. XD Most kedvenc párosaimról írok, mert eléggé megnőtt a számuk a kezdeti  fanoláshoz képest. XD (Natsu x Lucy)

Kedvenc Fairy Tail párosaim:

1. Natsu x Lucy



Ők voltak az első kedvenc párosom. És még mindig azok. Nem tudom miért, de őket egyszerűen nem tudom mással elképzelni, mert annyira összepasszolnak. Mondhatni kiegészítik egymást. És szerintem nem is közömbösek egymásnak. Ők és Happy olyanok, mint egy kis család és mindig támogatják egymást. Reméljük, hogy Mashima meg fog ajándékozni minket még jó pár jelenettel. :)

2. Gray x Juvia




Na most páran biztos elkezdenek furcsa szemmel nézni, mások pedig szintén velem fanolnak. Nos igen, ők az a páros, amelyik leginkább megosztja a fanokat, de megdöbbenve láttam, hogy nem csak én bírom őket együtt. ( Egész sokan ^^) Szerintem nagyon viccesek együtt és volt nekik is aranyos jeleneteik. Bár korábban azt hittem erre a párosra lehetetlen, de mostanság Mashima adott egy kis reményt.:)

3. Gerard x Erza




Mint az első két párost, már az első pillanattól fanoltam őket is. Ők az egyik leghíresebb páros Natsu x Lucy mellett, mégis eléggé megosztó ez a páros is. Páran Erzát mással fanolják, páran pedig mérgesek Gerard-ra amit tett. Szerintem irányították és nem ő akarta az egészet. Megbánta a dolgot és azóta is vezekel érte. Mellesleg Erza és ő nagyon törődnek egymással és Mashima szintén megajándékozott sok aranyos jelenettel.

4. Gajeel x Levy




Ez a páros nagyon meglepett, hisz Gajeel elég csúnyán ellátta első találkozásukkor Levy baját. Aztán a Tenrou szigetes részben kaptunk utalásokat, hogy Levy nem közömbös Gajeel iránt. Na, én, mint nagy fanoló rögtön ugrottam erre a párosra és meg is szerettem őket. Szerintem nagyon érdekes és nem mindennapi a "könyvmoly" és a "gengszter sárkányölő".

5. Happy x Charle




Akkor most egy nem ember párost. Tetszik, ahogy Happy rendületlenül udvarol neki és a sok visszautasítás se riasztja vissza. Végül fokozatosan eléri, hogy közelebb engedje Charle magához. Natsu tanulhatna tőle. XD

6. Elfman x Evergreen


Ez kaphatná az év meglepetése címet. XD Egyszerűen el se tudtam volna képzelni őket együtt még ha mondják se. XD De a közös jeleneteik és utalások alapján aranyosak. Persze itt is a lány szeret bele először a fiúba. XD Mondjuk őket annyira még nem fanolom, mint az első négyet, de még ki tudja...

7. Zeref x Mavis




Na, velem ilyen még sose volt, de egy nem létező párost fanolok. Mindig is ki voltam, ha olyanokat párosítgattak, akik még nem is találkoztak/ a találkozás is pár perces volt, de róluk láttam fanartot és látok ebben a párosban fantáziát. Meg ki tudja...

Fairy Tail párok, akiket szeretnék/szerettem volna,ha...

1. Lyon x Juvia
Velük nagyon hadilábon állok, mert nagyon viccesek együtt és volt nekik is jó jeleneteik, de mivel Gray x Juvia-t nagyon fanolom, őket nem igazán tudom. De nincsenek ellenemre.

2. Loki x Lucy
Na ez az a páros, amit egy ideig (rövid ideig), de fanoltam. De utána rájöttem, hogy Loki az Loki. Jobb ő egyedül. XD És senki se értse félre: imádom a nőcsábász jellemét. :D

Fairy Tail párok, akiket el se tudok képzelni

1. Natsu x Lisanna
Na, most biztos páran hozzám vágnának egy hatalmas követ, de sajnos őket nem tudom elképzelni másként, csak közeli barátokként/testvérként.

2. Gray x Lucy
Az elgondolás nem teljesen idegen tőlem, de mivel ott van Natsu, Juvia, ezért nem tudom őket együtt fanolni. Meg velük is az a bajom, mint az előző párossal. Inkább csak barátokként tudok rájuk tekinteni.

3. Laxus x Mirajane
Ők az a páros, akikről, ha látok fanartot nagyon tetszenek együtt, de... mivel tulajdonképpen egy különösebb beszélgetésük sem volt nem nagyon látom jövőjét.

4. Freed x Mirajane
Hát 1-2 rész erejéig tetszett a páros, de rájöttem, hogy sose lesz köztük semmi. Meg Freed Laxus fanclub alapítója, tehát ez a páros is kilőve. XD

5. Doranbolt x Wendy
Ettől a párostól egyenesen rosszul vagyok. Doranbolt kb. 20-21 éves lehet és Wendy 12-14 körüli. Mégis mi ez?!

1 comments:

Erza said...

Hát nem tudom én valamiért nagyon örülnék a Gray+Erza párosnak és a Juvia+Lyonnak :D de hát ízlések és pofonok :))

Post a Comment