Sunday, February 13, 2011

I'ts all over

Kimaradt a blogolás ehéten, mert totál kész vagyok. Majdnem minden nap 17-18 óra után értem haza. Hogy miért? Ez egyszerű. Hétfőn 6 órám lenne, de 8-9. órában informatika érettségi előkészítő. Bár én még nem állok érettségizés előtt, (még 2 év, mivel 5 évfolyamos osztályba járok)de úgy döntöttem, hogy előrehozott érettségi teszek hogy ne maradjon annyi a végére.Kedden 7 órám van és haza se tudok menni, mert mennem kell rögtön különtanárhoz. Hogy miért? Mert annyira hülye vagyok matekból, hogy sose értek meg semmit és csak így tudok 4-es és 5-ös szintet elérni. És mivel érettségi tantárgy jó lenne érteni a dolgokat. Csütörtökön szintén különtanár. Szerdán 7 órám lett volna de forgatni kellett a kampányfilmet a diákigazgató választás miatt. Pénteken szintén. Ezek mellé még jön, hogy még mindig beteg vagyok és nemrég begyulladt megint az arcidegem. Egyik nap el is sírtam magam, mert annyira kész voltam. És most hétvégén se tudtam pihenni. És ezek mellé tanuljak is dogákra. Nagyon remek... És még írni is kéne ráadásul, de nincs sose energiám ezek miatt. Most már teljesen kész vagyok. Remélem a jövő hét jobb lesz.

1 comments:

EeNii. said...

Jó ég! Rengeteg a dolgod. Becsüllek érte, hogy mindent bevállaltál. De néha próbálj nemet mondani. Jó. Elismerem ez inkább az én felfogásom, de így legalább kevesebb a teher. Az előrehozotthoz sok sikert! :D És mi ez a kampány videó? Sosem hallottam még ilyenről 0.o

Post a Comment