Wednesday, February 16, 2011

Depresszió

Már nagyon rég voltam depressziós, de ezekben a hetekben állandóan és azt hiszem most vagyok a mélypontomon. Felidegesített két fiú és jól leordítottam őket. Pedig nem szokásom kiabálni és veszekedni. Általában van pár ember, akit baráti körömnek hívok és a többiekkel nem közeli kapcsolatba, de jól megvagyok. De most másokkal is veszekedtem. Bár ez olyan néma csata volt, hogy csak 1-2 megjegyzést tettünk és az se volt csúnya, de... Elegem van. Amióta megy a készülődés állandó vita van. Megmondták a tanárok, hogy ilyenkor szoktak viták lenni, na de ennyire... teljesen széthúz az osztály és mindenki feszült. És mások is könnyen összevesznek. És azt is rettentő rossz hallgatni. Már ha bent ülök szívem szerint sírva kirohannék. Próbálok erős maradni, de nem mindig megy... az osztályból tuti van pár ember, aki utál, de az nem zavart. Az orrom alá borsot nem törtek és végülis senkit se szeret mindenki. De szerintem a gyűlölőim számát növelem. Mármint ezt érzem. De ez nem csak az ő hibájuk. Részben az övéké is, de részben az enyém is.  És ilyenkor érzem azt, hogy milyen rossz ember vagyok és ne csodálkozzak, ha esetleg megutálnak.

3 comments:

EeNii. said...

Amikor nem érzed jól magad, akkor képzeld azt, hogy Betti és én, mint 2 védelmező angyal ott állunk mögötted, bátorságot adunk :D
Veszekedésben meg szerencséd van, hogy csak 1-2 szóval lerendezitek egymást. Én személy szerint olyan veszekedéseket tudok rendezni, hogy ott kő kövön aligha marad x'D Bár... ilyen már rég volt ^^
De azért mindent bele, és kitartás!

Anonymous said...

Kitartás. Olvass valami jó humoros könyvet, nálam mindig beválik, amikor rossz a kedvem.

Mori said...

Kitartás! Jó ember vagy, néha mindenkivel megesik, hogy feszültebb, főleg ilyenkor. Szeretünk! Ezt jegyezd meg! :D

Post a Comment