Friday, December 3, 2010

Fairy Tail fanoknak

A Fairy Tail-ben a Sorcerer egy híres mágusmagazin. Aki nézi az anime 49. részét azt tudja, hogy egy külön kiadást csináltak a Fairy Tail céhből. Ezt tényleg ki is adták Japánban és ebből megszereztem a mini interjúkat 19 szereplővel. Egész héten beteg voltam tehát a hetemről nem tudok mit mesélni, ezért inkább elkezdtem ezeket az interjúkat lefordítani. Most már kicsit jobban vagyok így volt időm elkezdeni. (Már hamarabb megszereztem, de annyira beteg voltam, hogy nem bírtam ide ülni) Mint nagy Fairy Tail fan úgy éreztem megérdemelnek egy magyar verziót. Szerintem még a hétvégén megcsinálom őket.

3 comments:

Mancsika said...

mnajd mutiii nekem légyszííí *néz bociszemekkel*

EeNii. said...

jobbulást! ;A;
remélem semmi komolyabb baj nincs *hug*

Mori said...

Még mindig jobbulást!
És Ganbatte a fordításhoz! Nagyon érdekel. :3

Post a Comment