Saturday, November 27, 2010

Sillya ismét jelentkezik

Hát igen. Rég írtam ide. Őszintén szólva sose volt időm. Egyre nehezebb kis dogák, egyre nagyobb mennyiségű nagy dogák... Mindegy. Én nem adom fel! Az animézést se adtam fel. Bár mostanában inkább dorama-t néztem. Miután befejeztem a Hana Kimi-t, elkezdtem a Playful kiss-t is. Hála ennek ismét meg kellett néznem(értsd: késztetést éreztem megnézniXD) Itazura na kiss-t. Most meg elkezdem a MAR (Märchen Awakens Romance) animét. "Csak" 102 rész. XD Emellett hetek óta Fairy Tail mániám van. Szünetben elkezdtem folytatni, mivel nagyon le voltam maradva az animével. Rögtön be is értem az animét és sajna a mangát is hamar beértem. Így nem maradt más csak a várakozás. És mivel romantikus típus vagyok elkezdtem fanolni néhány Fairy Tail párosítást. XD Na meg hogy ne csak várakozásból álljon a mániám elkezdtem egy Fairy Tail fanficet írni, amivel egész jól haladok. (értsd: nemsokára kész az 1. fejezet XD) Egész héten furán éreztem magam. Mintha lappangana bennem betegség. Na és igazam volt. Tegnap még nem volt bajom. Ma már fújkálom az orrom és fáj a torkom. Remek. ^^" Na ennyit a panaszkodásról. Megyek animézni. XD

4 comments:

Mancsika said...

loooool nem vagy egyedül én is nagyon meg imádtam a fairy tailt :D
és én is írtam ficit :D
kiváncsi vagyok én a tiédre :D

Mori said...

Jobbulást!

EeNii. said...

Jobbulást oh Romantikuslélek-samamestersensei :D *hug*
Remélem rendbe jössz^^ Am a Mär-t én is elkezdtem nézni,de valahogy nem kötött le annyira,és már egy ideje nem folytattam 0.o
És lássuk a ficit x3 mindenki kíváncsi rá *-*

Anonymous said...

Jobbulást.

Post a Comment