Friday, February 12, 2010

Tervezett könyvek ( csak magyarul)

Richelle Mead: Dermesztő ölelés
oka: Az első kötetet imádtam és előrébb hozták a megjelenését ennek a kötetnek is.
Cassandra Clare: Hamuváros
oka: a Csontvárossal megkezdődött a Végzet ereklyéi és a Cassandra Clare imádatom.
Nagyon imádom a stílusát és ez a sorozata is rettentően megfogott. Elméletileg tavaszra várható a 2.kötet magyar megjelenése.
Karen Chance: Megérint a sötétség
oka: bár ez is vámpírsorozat, de van benne más fantasy lények és mivel imádom a fantasyt ez is a listára került. Mellesleg nagyon tetszik a története és szerintem nem véletlenül besteller.
Libba Bray: Rettentő gyönyörűség
oka: Ezzel akartam kezdeni az olvasást, de mindegyik könyvesboltban csak a 2.kötetére leltem rá. Most azt olvasom és mivel azt imádom ezt is el akarom olvasni, hogy sikerüljön még jobban megérteni a történetet.
Levy L. Smith: Dark love sorozat 1. kötet: A leszármazott
oka: ez is egy tömeges vámpírsorozat, de úgy döntöttem én is adok neki még egy esélyt.
Suzanne Selfors: Mentsük meg Júliát!
oka: megfogott ez a "visszamegyünk a múltba és megmentem Júliát" cucc. Mindig is tetszett a szerettem ezt a történetet, de a végén én is változtattam volna.

0 comments:

Post a Comment