Friday, January 28, 2011

Depressziós hét, de még mindig ott a fény



A hetem egy nagy nem mondom mi volt. Egész héten rossz kedvem volt. Elég sok a feszültség mostanában a diákigazgató választás miatt, ami egy hónap múlva lesz. Sehogy se állunk és nagyon össze kéne tartani az osztálynak, de nem tartunk össze. Vannak akiket érdekel és vannak akiket nem. És az utóbbi van túlnyomó részt. Meg elég sokat is veszekszünk. Én év elején nagyon vártam ezt, de most már elegem van belőle. Ezek mellett még úgy meghúztam a lábam, hogy járni alig bírok. Leülni és felállni is nagyon nehezen megy. És ha ezek nem lennének elég, akkor még megint új órarendet kaptunk. Már ez a harmadik verzió második félév óta. Ezt nagyon utálom a suliba. Nem igaz, hogy annyira csicskák( már bocs a kifejezésért), hogy nem bírnak egy nyomorult végleges órarendet összeállítani. És még úgy rendezték, hogy hétfő, kedd, szerda 5 órától hamarabb nem fogok haza érni. (Bár csak 7 órám van, de van még egyéb tanulással kapcsolatos elfoglaltságom is sajnos :S) Szerintem engem egy hónap után ilyen órarenddel kényszerzubbonyba visznek majd el. XD  


De van egy dolog, ami elfeledteti velem ezt a sok gondot... az pedig az anime. Most úgy esett hétvégén rengeteget fogok animézni. Végre kijött a Gundam 00 movie beégetett változata és hétvégén tuti meg fogom nézni. (abból van a kép felül) Még múlt héten elkezdtem a Tegami Bachi-t, amit ehéten befejeztem és elkezdtem a második szezonját. Imádom azt az animét. *.* Akkor ott van még a Bakuman, The Law of Ueki amiket korábban elkezdtem. És még itt vannak azok az animék, amikből hetente jönnek ki új részek. ( Fairy Tail, Beelzebub, Yumekui Merry, Gosick, Kore wa Zombie Desu ka?) És nem rég jött ki a Haruhi movie-hoz is a felirat. És még a Katekyo-t is kéne folytatni. Tehát lesz mikből válogatni hétvégén. XD


Hétvégén terveztem fordítani, de úgy érzem nem lesz erőm. Írni is akartam a történeteim, de ahhoz se lesz erőm. Az agyam olyan, mint egy zokni a sok tanulástól és ezekhez kéne agy. Jövő héten már mindenképp össze kéne szednem magam, mert eléggé le vagyok maradva a Kimi Ni Todoke második szezonjának a fordításával.

1 comments:

Mori said...

Ganbatte, nee-san! És jobbulást a lábadnak!

Post a Comment