Wednesday, August 4, 2010

Új Gundam 00 movie trailer

Nem rég jött ki a Gundam 00 moviehoz egy új trailer. Szeptember 18-án pedig jön a movie.
Amire szerintem kell majd várni sokat. T.T Most ezt az új trailert én alaposan kielemzem. Itt lesz aztán fangirlködés, hisztizés, szidás, dícsérés minden ami kell. XD
Akkor a Gundamok:

Gundam 00 Quanta: Ezt a modellt direkt Setsuna kérésére fejlesztették ki. Szerintem nagyon
cool lett és bevetés alatt még coolabb. Lásd lenti képet.
Gundam Harute: A kinézete nagyából maradt, de ez kicsit másabb, mivel ezt Marie-val
együtt vezeti. Szerintem ez a harmadik legcoolabb gundam a movieba.
Gundam Raphael: Na ebbe kellemeset csalódtam és nekem a második legcoolabb Gundam
lett a movieban. Új kinézetet kapott. Lila színű lett és levették róla azt a hosszú hajat. És ha jól
látom ez az állandó alakja és nem olyan, mint az előző Gundamnak.
Gundam Zabanya: Ez is szerencsére új kinézetet kapott és végre nem az a tankszerű kinézete
van. Ez is szerencsére elég coolra sikerült, így felveheti társaival a versenyt.
Szereplők:

Setsuna F. Seiei: Az természetes, hogy a főász, az igazi innovátor lesz az egyik főszereplőnk.
Mint mindig most is helyes, cool és harcias. Hogy a jelleme mennyit fejlődt a második szezon óta
az főként a movieból fog kiderülni. De annyit tudni egy kicsit a múltjából (amikor még 16 éves
volt) lesz visszajátszás.

Tieria Erde: A 2. szezon végén megölték, de a kiderült nem egészen, mert a tudata attól még é
l a Védában. Viszont a movieban rendes teste is lesz és harcolni is fog. Hogyan? Azt még mi sem
tudjuk. De gondolom majd megosztják velünk. Persze az innovátoros szemvillogtatás(amit
imádok) megmaradt neki. ^^
Lockon Stratos(Lyle Dylandy): Természetesen ő is folytatja, amit elkezdett és nem hátrál már csak Anew emléke miatt sem. Belevet apait- anyait a harcba de többet a trailerből róla nem tudunk meg.

Allelujah Haptism/Hallelujah, Marie Parfacy/Some Pieris: Igen, a mi Allelujáhnk is itt
van az ő másik személységével Hallelujáhval és itt van Marie is az ő másik személységével Somával is. Azért vettem őket egybe, mert ők állandóan együtt vannak és így csak közös képem
van róluk.XD Természetesen kapcsolatuk erős és hétvégi kikapcsolódásként meg akarják
menteni a háborútól a világot. ^^ De én örülök, hogy az ő kapcsolatukat meghagyták. Ők az
egyik kedvenc párosom.
Feldt Grace: Igen, ő is itt van és ennek örülök is, hisz Marina mellett ő a leginkább kedvelt női
karakterem. Levágatta a haját, amit sokan sajnálnak, de szerintem ez is nagyon jól áll neki. Így is
nagyon szép és úgy tűnik Setsuna iránti érzései is kezdenek erősödni. Vagyis a trailer ezt
sugallja. Bár én jobban örültem volna ha Neillel jött volna össze.

Marina Ismail: Természetesen ő sem maradhat ki. A trailerből nem sok minden derül ki róla,
de az biztos, hogy folytatja a harcot az országáért és más országokért is. És sokkal elszántabb, mint eddig valaha. Látszik az arcán sokat komolyodott, de attól még szerintem ugyanolyan gyönyörű, mint volt.
Ribbons Almack: Hogy, miért, hogyan és mit fog csinálni? Fogalmam sincs. Miért nem tud meghalni végre? Nem tudom. Az biztos, hogy tovább terrorizálja a mi kis Louise-unk és Setsuna-
t tovább zaklatja.
Graham Aker: Mr. Bushido se maradhat ki természetesen. Őt is szeressük és ő is nagyon
elszánt a harcba. Sőt az előző trailerekből kiderül egy időre a Celestial Being oldalára áll.
Egyéb: Bocsánat, hogy a kisebb mellékszereplőket kihagyom, de róluk nem igazán tudok mit írni. Itt van nekünk a Celestial Being többi tagja, Billy, Katie, Patrick és két új szereplő, akikről
nem tudok sok mindent. A férfi az innovátor és Ribbons mellett főgonosz és a másik meg Nena Trinity hasonmása, de úgy tűnik nem ő az. Saji és Louise is itt van és úgy tűnik nem nagyon
örülnek ők se Ribbonsnak.
Összefoglalás:
Pozitív: Úgy tűnik ismét egy nagyon izgalmas, akciódus animét kapunk. Szerintem hozni fogja a színvonalat és mindenki izgatottan várja mi lesz a Celestial Being utolsó kalandjának vége. A Gundamok és a szereplők animálása is szép és úgy tűnik most még többet tudunk meg szereplőink érzéseiről.És szerencsére megint fergeteges zenéket kapunk.
Negatív: A legnagyobb negativitás nekem a párkapcsolatokban történt. Eddig OP-ban, animében nyomatták a Setsuna x Marina párost. Viszont a második szezon végén bejött a Setsuna x Feldt és úgy tűnik a trailer alapján ez a páros lesz a végleges. Én HATALMAS fanja vagyok a Setsuna x Marina párosnak ezért nagyon nem örülök, hogy ilyen gyorsan átváltottak. Mert ha még fokozatosan akkor is jobban el tudtam volna jobban fogadni, mint most. Feldt Neil-t szerette, de nála azért látszott, hogy nehezen heverte ki az elvesztését. De szerintem ennek az egésznek semmi értelme. Nem is beszéltek egymással, nem is érdeklődtek egymás iránt és 2-3 rész alatt megtörtént a váltás. Nekem tetszik ez a páros is és szerintem aranyosak együtt. DE... Még mindig jobban szeretem a Setsuna x Marina párost. De ha ezt tervezték az elejétől szerintem akkor nem kellett volna Marinára utalni
mindig. Vagy már a második szezon közepén kellett volna áttérni. Ha meg csak azért csinálták, mert Marinát nem olyan sokan szeretik, mint Feldt-et, akkor meg szerintem szánalmas. És a legnagyobb negativítás a Setsuna halálára utaló dolgok. Setsuna fekszik és Feldt sírva fogja a kezét.
És a legutolsó jelenet tett be:
Szívdobogás folyamatosan a háttérbe
Tiera: Setsuna
Feldt: Setsuna
Lyle: Setsuna
Aztán Setsuna szürke háttérben és abbamarad a szívdobogás és benyomnak egy szomorú zenét.
Nagyon ajánlom nekik, hogy ne nyírják ki, mert akkor nagyot esne a movie értékelése egyesek szemében. Bár Lockon(Neil) után nem is merek rá gondolni mi lesz.
ui.: Elnézést ha esetleg a vicceim valaki kedvencét sértik meg és elnézést a sok hisztiért is.





2 comments:

Mori said...

Nagyon coolos leírás volt. xD Kedvet adtál megnézni az animét. xD Elképzeltem, ahogy leírtad a trailer végét és... T_T
Mindenesetre érdekesnek hangzik. :D

EeNii. said...

Mindent egybefoglaltál,szívemből szóltál,és a többit majd msn-en xD

Post a Comment