Sunday, June 6, 2010

2010. június olvasólista

Most volt a könyvhét és rengeteg könyv jelent meg. Sajnos most München miatt nem engedhetem meg, de még a nyár folyamán szeretném megvenni.
Amiket mindenképp szeretnék megvenni:
Cassandra Clare - Hamuváros: imádtam az első kötetet. Alap, hogy a másodikat is olvasom.
Read Michelle - A halál csókja: természetesen az első két kötet nagyszerű volt(nem olyan, mint az átlagos vámpírtörténetek.) ezért megveszem ezt is.
Becca Fitzpatrick - Csitt, csitt : imádom az angyalos és démonos témákat. ^^ A történet is egész jónak hangzik.
Neil Gaiman - A temető könyve: Érdekesen hangzik a története és mindig is imádtam a fantasyt.
Loredana Frescura/Marco Tomatis - A világ a te szemeddel: érdekesnek tűnik, ezért adok egy esélyt.

2 comments:

Anonymous said...

Én is nagyon szeretem a démonos fantasy könyveket. Könyvhéten csak Kenyont vettem meg, nagyon tetszik. Jövőhéten írok is róla majd blogbejegyzést Utókönyvhéten meg megveszem majd a két Showaltert. Egyik ebből szintén démonos. :)

EeNii. said...

olyan jónak tűnnek ezek a könyvek :D
Kár,h nagyon drágák szoktak lenni úgy általában T_T

Post a Comment