Friday, March 26, 2010

Nehéz hét...

Hát ehéten elég nehéz hetem volt. Elsősorban azért, mert még hétvégén megfáztam és egész héten betegeskedtem. Ezek mellett, pedig rengeteg doga volt és készülés a kéttannyelvűs suli versenyére, amire nekem is kell menni. Elég nehéz németül törizni és most még gondolkodom azon is, hogy lehetne kis 5 perces előadást eljátszanunk. Ugyanis én dolgom most kitalálni hétvégén. Már van pár ötletem, de hogy mindenkinek megfelelő legyen még sokat kell gondolkoznom. Hát majd valahogy kitalálom. Emellett beugrott egy új fanfic ötlet. Igaz ez most csak egy fejezetes Kobato fanfic lesz, de már nagyon várom, hogy megírhassam. A Silver Moon folytatására fogom még a jövő hetet folytatni, aztán áttérek a Vampire Bodyguardra. A Silver Moon már előre van tervezve kb. a 6-7.fejezetig. És nemsokára április és megjelennek a fordítani való projektek. Ráadásul rengeteg új és jó anime fog megjelenni már alig várom. ^^ Rengeteg tervezett animém van.XD

2 comments:

EeNii. said...

sok sikert és ahogy látom megint sok feladatot csinálsz magadnak ^^;

Anonymous said...

Jobbulást!

Post a Comment