Friday, December 4, 2009

Tervezett könyvek

Aprilynne Pike - Wings
oka: nagyon megtetszett a borító és ez is érdekesnek tűnik.

Ellen Schreiber - Vampire Kisses
ok: a történet érdekesnek tűnik és vámpír téma mindig érdekelt.

Alex Flinn - Beastly
ok: a témája elég érdekes. Arról szól, hogy vált egy emberből tökéletes szörny.Ilyennel még nem igazán találkoztam és kíváncsi vagyok rá.


Polly Shulman - Enthusiasm (Rajongás)
oka: a történet érdekes és Stepheni Meyer ajánlja, tehát érdemes egy próbát tenni vele.

Stephenie Meyer - Breaking Dawn (Hajnalhasadás)
oka: kíváncsi vagyok mi lesz a vége, illetve Bella vámpír énjére.

Maggie Stiefvater - Shiver (Remegés)
oka: Eclipsenél nagyon megszerettem Jacobot és a vérfarkasokat és hasonló témájú ez is, mégha itt konkrétan nem is vérfarkasról van szó.


Cassandra Clare - Bones of City(Csontváros)
oka: Stephenie Meyer ajánlja, tetszik a borító, illetve az összes közül ennek tetszik leginkább a története.

fehér betűszín= tervezett
piros betűszín= már elolvasva

1 comments:

Gigi said...

Szép kis lista. :) Én csak a Csontvárost olvastam (meg persze a Breaking Dawnt), azt csak ajánlani tudom. A "Wings"-szel már én is szemeztem, bár még nem jutottam el odáig, hogy elolvassam. A "Beastly"-ről még nem halottam, de felkeltetted az érdeklődésem, feltétlen utána nézek.

Post a Comment