Friday, January 28, 2011
Depressziós hét, de még mindig ott a fény
A hetem egy nagy nem mondom mi volt. Egész héten rossz kedvem volt. Elég sok a feszültség mostanában a diákigazgató választás miatt, ami egy hónap múlva lesz. Sehogy se állunk és nagyon össze kéne tartani az osztálynak, de nem tartunk össze. Vannak akiket érdekel és vannak akiket nem. És az utóbbi van túlnyomó részt. Meg elég sokat is veszekszünk. Én év elején nagyon vártam ezt, de most már elegem van belőle. Ezek mellett még úgy meghúztam a lábam, hogy járni alig bírok. Leülni és felállni is nagyon nehezen megy. És ha ezek nem lennének elég, akkor még megint új órarendet kaptunk. Már ez a harmadik verzió második félév óta. Ezt nagyon utálom a suliba. Nem igaz, hogy annyira csicskák( már bocs a kifejezésért), hogy nem bírnak egy nyomorult végleges órarendet összeállítani. És még úgy rendezték, hogy hétfő, kedd, szerda 5 órától hamarabb nem fogok haza érni. (Bár csak 7 órám van, de van még egyéb tanulással kapcsolatos elfoglaltságom is sajnos :S) Szerintem engem egy hónap után ilyen órarenddel kényszerzubbonyba visznek majd el. XD
De van egy dolog, ami elfeledteti velem ezt a sok gondot... az pedig az anime. Most úgy esett hétvégén rengeteget fogok animézni. Végre kijött a Gundam 00 movie beégetett változata és hétvégén tuti meg fogom nézni. (abból van a kép felül) Még múlt héten elkezdtem a Tegami Bachi-t, amit ehéten befejeztem és elkezdtem a második szezonját. Imádom azt az animét. *.* Akkor ott van még a Bakuman, The Law of Ueki amiket korábban elkezdtem. És még itt vannak azok az animék, amikből hetente jönnek ki új részek. ( Fairy Tail, Beelzebub, Yumekui Merry, Gosick, Kore wa Zombie Desu ka?) És nem rég jött ki a Haruhi movie-hoz is a felirat. És még a Katekyo-t is kéne folytatni. Tehát lesz mikből válogatni hétvégén. XD
Hétvégén terveztem fordítani, de úgy érzem nem lesz erőm. Írni is akartam a történeteim, de ahhoz se lesz erőm. Az agyam olyan, mint egy zokni a sok tanulástól és ezekhez kéne agy. Jövő héten már mindenképp össze kéne szednem magam, mert eléggé le vagyok maradva a Kimi Ni Todoke második szezonjának a fordításával.
Sunday, January 16, 2011
Darkest Powers magyarul
Már rég szerettem volna elolvasni, de németet tanulok. Angolt csak hobbiból és annyira jól még nem megy, hogy elolvassak egy könyvet. Szerettem volna egy magyar verziót. Ezért megkérdeztem Facebook-on a Könyvmolyképzőt (igen ott is fenn vagyok és erősítem a sort XD) Zafírkék mikor jelenik meg és a Darkes Powers-t nem akarják-e megjelentetni. Erre azt válaszolták mindkettő őszre várható. Ennek most nagyon örülök és alig várom, hogy ősz legyen. :D
Friday, January 7, 2011
2010 értékelése
Ez az első bejegyzés 2011-ben. Yay! :D És ezt értékeléssel kezdem. Az első rész anime/mangaértékelés és a második rész könyvértékelés és a végére kívánságaimat írom 2011-re, ami vagy teljesül vagy nem.
2010 legjobb romantikus animéje
Nodame Cantabile: Finale
2010 legjobb shounen animéje
Nurarihyon no Mago
2010 legjobb fantasy animéje
Densetsu no Yuusha no Densetsu
2010 legjobb vígjátéka
Baka to Test to Shoukanjuu
2010 legjobb mecha animéje
Break Blade
2010 legjobb horror animéje
Shiki
2010 legeredetibb animéje
Angel Beats!
2010 legjobb OP
Lia – My Soul, Your Beats (Angel Beats!)
2010 legjobb ED
Ayahi Takagaki – Hikari no Filament (Densetsu no Yuusha no Densetsu)
2010 legjobb magyar manga megjelenése
Lovely Complex
2010-es anime/manga értékelés
2010 legjobb romantikus animéje
Nodame Cantabile: Finale
2010 legjobb shounen animéje
Nurarihyon no Mago
2010 legjobb fantasy animéje
Densetsu no Yuusha no Densetsu
2010 legjobb vígjátéka
Baka to Test to Shoukanjuu
2010 legjobb mecha animéje
Break Blade
2010 legjobb horror animéje
Shiki
2010 legeredetibb animéje
Angel Beats!
2010 legjobb OP
Lia – My Soul, Your Beats (Angel Beats!)
2010 legjobb ED
Ayahi Takagaki – Hikari no Filament (Densetsu no Yuusha no Densetsu)
2010 legjobb magyar manga megjelenése
Lovely Complex
2010-es könyvértékelés
2010 legjobb fantasy könyve
Kirstin Cashore - A garabonc
2010 legjobb romantikus könyve
Kerstin Gier - Rubinvörös
2010 legjobban várt megjelenése
Cassandra Clare: Végzet Ereklyéi - Hamuváros
2010 legnagyobb csalódása
L.J. Smith - Vámpírnaplók
2010 legjobb borítója
Richelle Mead: Vámpírakadémia - A halál csókja
2010 legrosszabb borítója
Richelle Mead: Vámpírakadémia - Véreskü
2010 legjobb főszereplője (lány)
Rose Hathaway ( Vámpírakadémia)
2010 legjobb főszereplője (fiú)
Jace Wayland ( Végzet ereklyéi)
2010 legjobb párosa
Jace és Clary
2010 legidegesítőbb szereplője
Elena ( Vámpírnaplók)
Kívánságaim 2011-re
Animékre szóló
Remélem minél jobb animékkel megörvendeztetnek. Jó lenne ha végre nem az ecchi-t erőltetnék, mert nagyon kevés jó anime volt emiatt 2010-ben. Jó lenne jó sok shounen és jó sok shoujo eredeti történettel fanservice nélkül.
Könyvekre szóló
Hát a kívánságom továbbra is sok kiváló fantasy és romantikus könyv megjelentetése. Itt jó lenne ha nem csak a vámpíros könyveket jelentetnék meg. És örülnék momentán két író sorozatára, amikről sok jót hallottam és a története is tetszik. Kelley Armstrong: Darkest Powers sorozat és Holly Black: Modern Fairy Tale sorozat.
Subscribe to:
Posts (Atom)